teisipäev, 13. mai 2014

Suhkrulillede koolitus - põllulilled

Aprilli lõpus sai siis ennast kokku võetud ja Tallinnas käidud. See on linn, mis mulle ei sobi - ma ei saa sinna midagi teha. Igatahes jah, vabatahtlikult ma sinna ei kipu. Viis mind sinna soov õppida ja ennast veidi arendada. Sel suvel on pulmatortidel rukkilill ülipopp ja eks see ajendas mind natukene. Käisin Olga Danilova (Supertort OÜ) käe all põllulilli õppimas ja seda kohe kaks päeva järjest. Olid tihedad ja väsitavad 2 päeva aga tulemus tegi meele rõõmsaks ja kõik need untsu läinud ja uuesti tehtud lehekesed olid ununenud.
Täpsemalt sai siis harjutatud karikakra, rukkilille, mooni, viljapeade ja põldmarja meisterdamist. Nagu ikka lilletraadi ja lillepastaga.

Moon:
Rukkilill:
 
 
Karikakrad (kahte erinevat võtet kasutades) ja viljapead:
 

Põldmari:
 
Kogu minu kahe päeva töö ja vaev:

 
Ja kogu rühma ehk 6 inimese nädalavahetuse töö:
 
 
Et siis nüüd tuleb hakata hoolega rukkililli meisterdama :) Jõudu mulle, sest see ei ole kohe üldse teab mis lihtne asi :(



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar