reede, 16. mai 2014

Ilumess 2014

10.-11. mai leidis Tartu Näituste messikeskuses aset Ilumess 2014. Sinna olid minemas ka piigad Piigade Peoagentuur OÜ-st. Minu poole pöördusid nad väikese koostöösooviga. Nimelt oli neil seal oma boks, mis oli kujundatud n.ö pruudi toaks. Seal oli kõike pulmadega seonduvat - kutsed, karbid, kauakaunistused, näidisteks kaetud erinevates stiilides kauad, nõud, möödel, tort, pruudid kaunites kleitides, jpm. Nagu nutikam lugeja juba taipas siis minu poole pöörduti tordisooviga ja täpsemalt siis vintage-stiilis. Neil oli lauakaunistuseks üks linnupuur, mille täiteks mõtlesid panna ühe pisikese tordikese. Igatahes puurile kaant peale ei pandudki lõpuks ja tort jäi jalaga alusele laua ehteks.

Fotod: Karin Rauba (Dreamlamb). Fotol toimetab Aliis (Piigade Peoagentuur).

 

Loomulikult olin ma nõus, sest kes ütleks ära sellisest mõnusast koostööst ja reklaamivõimalusest. Sain ise teha hoopis teistmoodi kujundusega tordi kui ma senini teinud olen. Taaskord sai kõvasti internetis surfatud ja uuritud ja vaadatud ning lõpuks kokku miksitud erinevaid asju omavahel.
Tort koosnes siis penoplastist (päris torti ei ole ju mõtet kaheks päevaks sooja seisma panna), mis kaetud valge suhkrumassiga. Alumine korrus on kaetud lisaks veel suhkrupaberile prinditud mustriga, pitsiosa on söödava pits. Tipus on traadi otsa ehitatud roosinupukesed ja veidi tehis karuheina. Valge pael ja särav pross ei ole söödavad, need ma muretsesin käsitööpoest. Järjest enam kasutatakse ka Eestis mittesöödavaid kaunistusi tortidel, varsti on nii et tort ongi rohkem iluasjaks kui magustoiduks!

 
Muidugi hakkas mul igasuguseid ideid tulema, kui piigad olid minuga ühendust võtnud, samas stiilis kaunistatud muffinid, pulgakoogid, küpsised ja mis kõik veel mul peast läbi jooksis. Kuna läks jälle kuidagi kiireks, siis jõudsin teha lisaks vaid mõned küpsised. Need ma kaunistasin suhkrupaberi ja royal icing´uga. Küpsised ise olid kerge laimimaitsega ja südamekujulised.
 
Foto: Karin Rauba (Dreamlamb):
 

Ja jõudsin ise ka pühapäeval messile kogu seda ilu vaatama. Astusin Piigade Peoagentuuri boksi ja kohe viidi mind kokku ühe pruudiga, kellel sel suvel pidu toimumas. Õigel ajal jõudsin sinna.
Minu tort sobis kogu selle muinasjutu sisse päris hästi, kartsin ikka et stiililt ja toonidelt läheb ehk väga mööda aga polnud hullu.


 
Ja veel üks profifoto lõpetuseks, autor Tõnis Anton:
 
 
Tänan Teid kallid Piigad, et pakkusite sellise võimaluse ja väljakutse!
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar