esmaspäev, 4. november 2013

Pulmatort nr. 30

Viimane ehk kolmas pulmatort, mis valmis 10. augustil. Pidu toimus Rogosi mõisas Ruusmäel, mis muideks asub Haanjamaal (neile, kes veel ei tea).

Noorpaar tuli Soomest kodumaale pidu pidama. Sel suvel oli selliseid paare ikka päris-päris mitu kohe, kes Soomes ise elavad ja pulmapidu tuldi Eestisse pidama. Pruudil oli kindel ettekujutus oma tordist, saatis mulle pildi ja selgitas täpselt üle, et mis ja kuidas. Enne pidu saime veel kokku ja ta andis mulle kuju, mis tordi tippu mõeldud.


Tort koosnes kolmest korrusest ja kaalus kokku 10 kilo. Iga korrus koosnes 4 kihist kakaobiskviidist ja 3 kihist toorjuustu-valge šokolaadikreemist kompotikirssidega. Katteks on kerge kollaka jumega suhkrumass, minu arvates väga ilus toon sai ja oli just selline nagu mulle ette antud fotol. Roosid pidid olema heledamat ja tumedamat tooni ning ammu olen ma oodanud torti, millele soovitakse n.ö langevat kangast (ei teagi kuidas seda nimetama peaks, ehk rüüs).


Korrused olid diameetritega 16, 24 ja 32 cm.
Ainus asi, mis mind ennast selle tordi puhul häirima jäi oli nimede kirjastiil.


Õnnelikku kooselu jätku teile Triin ja Aivar.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar