esmaspäev, 1. oktoober 2012

Printsess

Minu esimene n.ö printsessitort. Olen juba ma ei tea kui kaua oodanud, et keegi tahaks sellist torti. Lõpuks, väga pika ootamise peale, ma seda lõpuks ka teha sain. Aitähh Merli!


Tort koosneb kahest kihist biskviidist ja printsessi seelik 5 või 6 kihist. Kihtide vahel kohupiimakreem marjadega. Katteks sooviti suhkrumassi, millel vaarika maitse (lisaks ka suurepärane lõhn). Usun, et seepärast tort ka lastele tavapärasest rohkem maitses. Kuuldavasti kraabitakse ikka suhkrumass või martsipan maha ja süüakse vaid sisu ja kaunistusi.


Et kogu tort ei oleks üks suur roosamanna, sai printsessi seelikule tehtud valgest suhkrumassist sitsi-satsi. See eraldas printsessi tordist väga kenasti ja mulle lõpptulem meeldis.
Kaunistuse juures hoidsin teadlikult valge-roosa kooslust, millele lisasin veidike rohelist roosi lehtede näol.


N.ö koogi osa oli umbes 2 kg  ja printsessi osa umbes kilo - kokku sai tort 3 kg.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar