laupäev, 31. detsember 2011

Jõhvika-valge šokolaaditrühvlid

Nende trühvlite retsepti sain ma Annika blogist. Valget šokolaadi panin ma lõpuks 50 g rohkem, sest mul ei hakanud mass nii kiirelt hanguma kui mul vaja oli ja ilmselt oli asi ka selles, et kasutasin likööri sörtsu rohkem, sest essentsi mul ei olnud!


Mass:

50 g vahukoort
250 g valget šokolaadi
50 g jõhvikalikööri
20 g kuivatatud jõhvikaid

Kate:

valget šokolaadi
kuivatatud jõhvikaid

Haki jõhvikad peenemaks. Kuumuta koor keemiseni ja sulata selles šokolaad. Lisa liköör ja jõhvikad, sega läbi ja jäta jahtuma. Jahtunud mass aseta külmikusse tahkuma (üleöö). Tahkunud massist veereta kuulid (15-20 g) ja kata sulatatud šokolaadiga (kahvli abil šokolaadi kastes) ning aseta küpsetuspaberie, kaunista kuivatatud jõhvikaga ja jäta tahkuma. Söömiseni säilita külmas.


Sellised heleroosad olid siis seest ;)

2 kommentaari: