teisipäev, 13. september 2011

Tort 1. septembri puhul

Lõpuks jõudsin oma asjadega õigesse kuusse ehk siis septembri asjad ikka septembris postitada!
Esimene september on oluline päev paljude inimeste elus - kes läheb ise kooli, kelle laps või lapselaps läheb või siis võtab selle tee ette mõni tuttav. Mina sel sügisel kuhugi kooli ennast kirja pannud ei ole, mõte oli aga teostuseni ei jõudnud. Vaatab selle aastakese veel mis saab!Küll aga läksid kooli minu peaaegu et naabrid. No tegelikult kui võtta küla püsielanike arvestuses siis nad ongi mu naabrid (need hooajalised olijad ei lähe arvesse). Tordi soov tuli neil küll järsku aga see kaunistamise ja kooli idee oli mul juba peas olemas. Olin lahkelt nõus ja tegin siis sellise tordi nagu piltidel näha.



Eks nende väikeste detailide voolimine ja vormimine on üks aega nõudev asi aga sain tehtud. Eriti meeldivad mulle ruutjuured, ilusad said ja ega neil valemitel ka midagi viga ei olnud. Lisaks valemitele keemiast ja matemaatikast on geograafiat esindamas Soome lipp, bioloogiat tammetõrud ja liblikad. Ei saa ilma ABC-ta, inglise ja saksa keeletagi!

Tegemist on siis martsipaniga kaetud kohupiimatordiga, mille läbimõõduks ~25 cm ja kaaluga 1,5 kg.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar