esmaspäev, 31. jaanuar 2011

Kerge ja õhuline kiusatus!

Otse ja omadega Šveitsist. No mitte kohe otse, väike vahepeatus oli ikka Riias ka enne Tartu lennujaama ja toojaks siis elukaaslase õde :P
Šveitsis kutsutakse neid maiuseid luxemburgerli´teks ja eks nad ole ka ühed luksuslikud burgerid ;) Aga tegelikult mõeldakse luxemburgerli all seda, et need on pärit Luxemburgist, mille tõi perekond Sprüngli Šveitsi.


Karp sisaldas 16 imehead pisikest maiust. Pakend oli veel ekstraeriline transportimise variant - iga makroon oli eraldi pisikeses pesakeses ja kaetud veel läbipaistvast plastikust kattega, et need paigal püsiks ja katki ei läheks. Karbis oli 11 erinevat makrooni ja kui karbi avasin siis lõi mulle ninna tõeliselt hea lõhn, kohe oli tunda et tegemist on värskete, mitte nädalaid seisnutega nagu õde mulle Tallinnast tõi - kuivanud ja kõvad (pudenesid ainult). Pealt ilusad siledad ja ühtlase suurusega, kohe näha et asjatundjate tehtud. Nüüd ma tean, milline see ÕIGE asi välja peab nägema ja valmis peast olema (minu esmakatsetus nende tegemisel oli midagi sarnast, et lootust on).


Karbi järgi tuvastasin nende müügikoha - Sprüngli kondiitritooted Zürichis ;)
Tootmiseks kasutatakse vaid looduslikke kootisosi ja ei sisalda säiltitusaineid ja kunstlikke värvaineid. Kuna toode koosneb õhulisest taignast siis on ta vastuvõtlik niiskusele ja võib kiirelt kaotada oma olemuse - seetõttu tuleks neid koheselt nautida!
Võrdlesin kodulehel olevaid minu karbis olevatega ja selles peaks olema siis: vanilli, šokolaadi, karamelli, vaarika (täidiseks kreem ja keedis), šampanja, cappuchino, pistaatsia, kullaläikelise šampanja ja sidruni makroonikesed. Kuna olen senini proovinud vaid kolme erinevat siis ehk suudan tuvastada ka ülejäänud!

Airele igatahes suured tänud!!! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar