teisipäev, 5. jaanuar 2016

Pulmatort nr. 77


Siiri ja Jürgeni pulmapeole sai valmistatud selline tort. Pidu toimus imelises Seedri Puhketalus.
Pruudil oli kindel visioon ja lõpuks ma andsin alla ja võtsin väljakutse vastu. Royal icing´uga joonistatud muster, mis on pintsliga hajutatud ehk siis tehniliselt öeldes embroidery. Olen seda mõnel koolitusel harjutada saanud aga reaalselt ei olnud ma seda varem otse tordile teinud ja olin väikses paanikas ausalt öeldes. Ei ole ma ju suurem asi joonistaja ja oi kui raske on tõmmata jooni kui käel ei ole kusagile toetuda.


Kaunistuseks kolm tumepunast roosiõit, et tuua esile mustrit oli see piisav kogus. Tordi pind on kaetud söödava sädeleva tolmpulbriga.
Sisuks oli igal korrusel 4 kihti tumeda šokolaadiga biskviiti, täidiseks kohupiima-valge šokolaadikreem vaarikate ja kompotikirssidega. Katteks lumivalge martsipan. Korruste ümber martsipanist pärlikett.


Korruste läbimõõdud olid 40, 32 ja 20 cm.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar