teisipäev, 5. jaanuar 2016

Pulmatort nr. 76

2015. aastal olid violetsed toonid väga popid ja surematu klassika on roos. Ma ei teagi kui palju roose ma kroonleht kroonlehe haaval kokku kleepisin möödunud hooajal. Päris palju ma usun :)

Tegime mitu proovitorti ja olime hädas kaunistusega. Igasuguseid mõtteid ja teemasid käis läbi aga lõpuks läksime n.ö kindla peale.

 
Tordi katteks lumivalge martsipan. Sisuks 4 kihti heledat biskviiti ja nende vahel toorjuustu-valge šokolaadikreem värskete maasikate ja laimiga. Pulmas olid kaunistustena kasutuses violetsed õied ja dekoratsioonid ja nii valis Sandra kaunistuseks roosid. Ma soovitasin küll orhideed aga sel korral mu soovitus läbi ei läinud, loodan et saan millalgi taas ka neid õisi tordile meisterdada. Värvidest olid kasutuses siis valge ja violetne ja nõndamoodi ka valged õied ja paari tooni lillakaid.


Ümber korruste on söödav martsipanist pärlikett. Keskmisel korrusel royal icing´uga šabloonimuster. Valge katte peale on ikka kõhe küll tumedat mustrit teha. Võite mõelda küll, et mis see šablooniga siis teha on aga ikka on oht, et nihkub paigast ja siis ei aita muu kui tuleb tort uuesti massiga katta. Tordi pinnal söödav läikepulber.
Korruste mõõdud 35x35, 25x25 ja 15x15 cm.

Olge mõnusad Sandra ja Kert!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar