reede, 4. märts 2011

Napilt sain kolmandaks

Hommikust saati olen ikka vahelduva eduga nami-nami kodulehte vaadanud ja muudkui oodanud ja jälle vaadanud. Vaatamises tuli sisse paari tunnine paus, sest tuli minna Haanja maratoni stardinumbreid sorteerima ja otsima - homme ju juba 39. Haanja Maraton. Suutsin juba hetkeks unustadagi, et olin oodanud midagi täna kohe väga-väga. Ma ise ei uskunud, et midagi sealt oodata on aga ikka oli põnev!
VAU, ei uskunud oma silmi kui koju tulles "Tort isamaale 2011" tordivõistluse tulemused eest leidsin!
Selliste kaunite tortidega võisteldes sain 3. koha - täitsa lõpp. Ikka veel ei usu! Aga punktide vahe 1. ja 2. kohaga on ikka päris suur. Ja kolmanda koha sain ma ikka väga napilt, 1 punktilise eduga RISTIKU tort “Eesti värvtikandis”, ees.
1. koha sai siis FRIEDA Karamell-leiva ja mustikatega kohupiimatort “Kirikindad” (46 punkti), mis oli ikka tõesti suurepärane töö ja idee;
2. koha mullune võitja KOOPATIBI oma kamanäpu-jõhvikašarlottidega (38 punkti) ja
3. koha mina oma tordiga Vöökiri (27 punkti).

Valiti ka parim soolane tort ja selles kategoorias oli parim loomulikult ANIITRAM oma väga ilusa suitsulatika-kodujuustutordiga.

Torte hindas žürii koosseisus Maru, Heidi Park (Kondiiter.ee), Rene Uusmees (restoran MEKK), Eva Palu (Perenaine.ee), Kristina Madisson (Laidoneri muuseum) ja Pille Petersoo (Nami-Nami.ee). Iga žüriiliige valis välja 10 enim meeldinud torti, mis tuli reastada paremuse järjekorras.

Palju õnne kõigile osalejatele, sest me kõik oleme ju võitjad - iga üks andis endast kindlasti parima!!!

4 kommentaari:

  1. Muidugi, palju palju õnne! Vähem on rohkem, ja nagu öeldud, et ikka kasutasid oma kodukandi mustrit!!! Tuhat kiitust selle eest!

    VastaKustuta
  2. Nii tore! Palju õnne! Ja mis mõttes, et selliste kaunite tortidega võisteldes said kolmanda koha - sul oli ju ka kaunis tort! :)
    Kahju, et ma sellest võistlusest teadlik polnud, oleks ka kätt proovinud ...

    VastaKustuta
  3. minukiisu - suured tänud õnnitluste eest!

    Kerti - tänud ja see kodukandi muster oli alles teine mõte mul peas ja tõesti hea, et selle kasuks otsustasin aga seda ideed annab veel paremini teostada. Mul tulevad paremad ideed ikka alles siis kui asi juba möödas või tehtud on :D

    Kadri - järgmisel aasatal loodetavasti on ka võistlus ja nüüd saad rahulikult mõelda ja katsetada selle ajani ;)

    VastaKustuta