esmaspäev, 9. jaanuar 2017

Pulmatort nr. 94

Kuupäevaks oli 23. juuni. Jah, just nii, tegin jaanipäeval tööd ja sai veel öösel kogu komplekt ka Mooste Viinavabrikusse kohale toimetatud. Ja nagu ma ütlesin juba ammu enne pidu, et raudselt on siis ilus ilm (siis kui sügisel tellimuse vastu võtsin), oli sel korral ilus ja ilma vihmata õhtu. Eks selle tellimuse vastuvõtmiseks andis suure tõuke ka see, et tegemist oli veidike teistsuguse tegemisega :) Mõnus ja ise olin ülirahul ja veel rohkem olin rahul siis kui Kristel saatis mulle pildi ja ütles, et siin on rahulolu silmaga näha (fotode autoriks Maris Saar):
 
 
Kui nüüd tordist rääkida siis tegime ka proovitorti. Kindel soov oli, et ei mingit suhkrumassi ega martsipani ja tordid ei tohiks olla madalad n.ö pannkoogid :) Pulmalilleks oli planeeritud roosa pojeng. Alguses oli mõte naked cake stiilis tordid aga üleni kreemiga jäi peale.
4 heleda biskviidi kihti ja nende vahel toorjuustu-valge šokolaadikreem vaarikate, mustade sõstarde ja maasikatega. Pinda katab sama kreem, mis täidiseks. Kaunistuseks maasikad, viinamarjad, mustikad, füüsalid, šokolaadikuulid, suhkrupärlid, omatehtud makroonid ja lillepastast pojengiõis.
 

 
Sooviks oli, et tordid oleks eraldi alustel ja nii soetas pruut ise vajaminevad tordialused. Komplekt koosnes viiest tordist läbimõõtudega 20, 23, 25, 28 ja 30 cm ja kõrgusega 10 cm. Kogukaalu sai 12 kilogrammi asemel ca 15 aga kuna ma olin öelnud, et tuleb 5 torti siis ei hakanud ühte omale ka jätma. Õnneks söödi kõik ära ja midagi järele ei jäänud.


 
Lisaks tordile sai sellesse pulma tehtud ka mõned glasuuritud küpsised, heledamad ja tumedamad roosad valgete detailidega. Magusalaua kujundus Piigade Peoagentuur.

 

Minu tehtud klõps:


Olge ikka sama lahedad ja hoidke teineteist ja oma kalleid!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar