teisipäev, 30. august 2016

Pulmatort nr. 86

Selle tordi tegemine sadas mulle järsku sülle. Aga kuna tegemist oli nädala sees peetava väiksema peoga ja sooviavaldajaks oli üks üliarmas püsiklient siis võtsin väljakutse vastu.
Sisu osas sain ka katsetada ja õnneks katsetus õnnestus ja sööjad jäid rahule. Nimelt fännab pruut piparmünti ja šokolaadi ning kuna piparmündi armastajaid on seltskondades üldiselt vähe siis sain midagi tiba teistmoodi teha :) Tänan julget pruuti!

Pildid on tehtud meelega ilma välguta, et roosisüdamike rohekat tooni näha oleks. Mul ei ole profikaamerat ja seepärast on pildid ka nii nagu nad on. Muidugi võiks ennast harida ja koolitada sel teemal aga jah, laisk olen. Tegelikult sõbrannad kinkisid mulle kunagi ühe fotograafia e-kursuse aga see jäi ka lõpuks pooleli. Häbi mulle!


Tort läbimõõdult 25 cm ja kaalu sai 3,8 kg ning kõrgus ca 10 cm. Tordi katteks lumivalge suhkrumass. Sees peidab end 3 kihti tumeda šokolaadiga tordipõhja ja nende vahel toorjuustu-valge šokolaadikreem maasikate ja After Eight´iga :)

 
 
Kaunistuseks söödavad lillepastast roosiõied ja mõned rohelised lehed. Suuremad pärlid on šokolaadist ja pisemad suhkrupärlid. Valgete roosiõite keskosad toonisin kergelt rohekaks, et asjale natuke rohkem elu anda. Ümber tordi on suhkrumassist pärlivöö.


Palju päikest ja armastust teile ning uute kohtumisteni!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar