neljapäev, 28. jaanuar 2016

Mõned katsetused veel

Sai katsetatud veel vana aasta sees ja mõnda asja ka nüüd uuel. Igasuguste ideede ja mõtetega paberilehed lauanurgal aga vähenemise märke ei näita, pigem see hunnik suureneb ja tegemiste käigus tekib mõtteid veel omakorda juurde. Usun, et päris paljudel on see nõndamoodi.

Aga hakkan siis aga pihta :)
Seda kooki olen ma ka varasemalt teinud aga kuna eelmise katsetuse paberileht oli kaduma läinud siis tuli meelde tuletada ja uus katsetus teha. Tegemist kihilise porgandikoogiga, millel täidiseks hapukoore-vahukoorekreem väikese sidruniga. Kook on üle puistatud röstitud maapähklipuruga. Mõnusalt mahlane ja päikeseline.
Algne idee on pärit Martiina blogist aga mina muutsin seda oma käe järgi.


Järgmiseks midagi neile kellele mekib kookos - ehk siis mulle!!!
Alumine kiht kookosvaht ja peal ricotta-vaarikavaht (naturaalse vaarikapüreega). Kook on kaetud valge šokolaadi ganache´ga, lisaks röstitud kookoslaastud, allääres kookoshelbed, šokolaadikaunistused ja füüsalid. Õhuline ja vahuline.


Midagi šokolaadiga. Põhjaks on tavapärasest paksem šokolaadipõhi, millel on õhuke kiht vaarikapüreevahtu ja see kõik on kaetud toorjuustu-kastanivahuga. Kaunistuseks šokolaadispagetid, riivitud šokolaad ja muud kaunistused. Värvi andsin kuldse spreivärviga.


Kui keegi mõtleb, et mis maitsega see kastanipüree on siis viskab kerget pähkli mekki, et sobib hästi šokolaadiga. Seest oli kook selline.


Taas šokolaadine põhi, sellel tarretatult rummised kirsid ning kaetud on kogu see möll toorjuustu-kohvivahuga.. Kaunistuseks mitmel kujul šokolaadi ja kokteilikirsid. Kook on üle valatud valge šokolaadi ganache´ga.


Seestpoolt selline ...


Aastavahetuse laual oli mul selline asi :) Tegemist kakao ja pähklitega beseerulliga, millel sisuks toorjuustu-vahukoorekreem mustsõstrapüree ja mustade sõstardega. Jälle mulle mokka mööda - mustsõstar ka üks mu lemmikuid.

 
 
Kogun siis veel uusi katsetusi, et teha järgmine postitus :)
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar