teisipäev, 29. detsember 2015

Pulmatort nr. 73

Korrustortide vahele ka üks tasapinnaline pulmatort.
Pidu toimus Võrumaal, Haanja vallas asuvas Rogosi mõisas.
Ka selle paariga mul isiklikult kohtuda ei õnnestunudki. Proovitorti ei eelnenud ja usaldati täielikult mind. Peokohas andsin tordi üle pruudi sõbrannale ja ka seal ei õnnestunud kohtuda. Õnneks olid tellijad rahul ja ma ei petnud nende ootusi-lootusi nende nii olulise sündmuse tordiga. Suured tänud usalduse eest teile Katriin ja Rainer.

Natuke nukker on aga selle tordi juurde käiv pildigalerii. Kuna sel päeval oli mul kiire, siis ei saanud ma ise korralikke pilte teha ja panustasin peo fotograafile aga paraku ei olnud ka noorpaaril mulle pilte jagada, sest neid lihtsalt ei olnud tervest tordist. Kurvaks teeb mind just see, et ei ole minu tehtud piltidel aru saada, et lillasid toone on sellel tordil roosidena rohkem kui üks.


 
Tordi sisuks on 3 kihti heledat biskviiti ja nende vahel kodujuustu-toorjuustu-vahukoorekreem ja erinevad marjad. Tordi katteks on kreemikat tooni suhkrumass. Tordi pinda kattev muster ja hõbedased pärlid olid pruudi soov. Muidugi ka lillad roosid.


Tänan veelkord usalduse eest! Päikest teie päevadesse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar