laupäev, 26. september 2015

Kullakesele

Küll ma mõtlesin ja lappasin igasuguseid ajakirju, raamatuid ja internetti ning ei leidnud seda ühte ja õiget asja mis võiks mu elukaaslase peolaual magusaks pooleks olla. Kindel oli see, et ei taha ma ei martsipani ega suhkrumassiga kaetud torti. Kuna järjest populaarsemaks on ka Eestis muutumas Candy Bar siis mõtlesingi, et miks mitte teha valik erinevaid kooke. Nagu see otsus oleks midagi lihtsamaks muutnud. Oli ju nüüd järgmine küsimus - mis kooke võiks valikus olla :)
Lõpuks siis sai kolmest planeeritud koogist lausa viis - Brita kook, küpsetatud toorjuustukook Daim šokolaadi ja pohladega, šokolaadipõhjal toorjuustu-kohvitort ning tükkidena otsustasin serveerida meekooki ja brändi-šokolaadikooki.

Kogu komplekt serveerituna:

 
Brita kook, millel täidiseks toorjuustu-vahukoorekreem ja vaarikad. Kaunistuseks loomulikult füüsalid, värsked kultuurmustikad, erinevad šokolaadikaunistused ning sõelutud tuhksuhkur.
 


Küpsetatud toorjuustukook. Põhjaks heleda küpsise puru. Täidises Daim šokolaadi tükke ja pohli ning sutsuke sidrunit. Kaunistuseks on toorjuustu-vahukoorekreem, värsked pohlad, Daim šokolaaditükid ja oranžid šokolaadilehvikud.


Kahel vaagnal oli tükkidena serveeritud meekook ja brändi-šokolaadikook. Meekooki ei olnud ma mitmed aastad teinud ja proovisin retsepti meelde tuletada, tiba magus sai aga polnud hullu. Kaunistuseks on šablooni ja mittesulava tuhksuhkru abil tehtud mõmmid. Brändi-šokolaadikoogid jäid silma mulle Olga Kaju blogist, temal olid need konjakiga aga kuna mul seda alkoholi kodus ei leidunud siis läks kasutusse brändi. Kaunistasin need valge šokolaadi, krõmpsuvate soolakaramelli kuulikeste ja kokteilikirssidega.


Lõpetuseks šokolaadipõhjal toorjuustu-kohvitort, millel sees ka krõmpsuvad tumedast šokolaadist kuulikesed. Kaunistuseks erinevad šokolaadivigurid.


Kui kõik need asjad valmis olid saanud siis oli küll tunne, et pooled koogid jäävad alles. Ma ei tea palju siin kilode järgi oli seda magusat aga 21 inimest mekkisid peaaegu kõik ära. Sellest on mul siiralt hea meel. Natuke jäi ka hommikulauale.
Täname kõiki, kes võtsid vaevaks tulla!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar