pühapäev, 26. oktoober 2014

Pulmatort nr. 52

Selle tordiga käis kaasas jälle minu mitu "esimest". See oli esimene kord mul teha küpsisetort tellimusena ja teine esimene oli minu käik sellises müstilises kohas nagu seda on Leigo. Jah, uskuge või mitte aga ma ei olnud varem seal käinud. Ja kohe kindlasti ei soovita ma minna tundmatusse kohta öösel ja pimedas. Kogu aeg tundus, et oleme täiesti valel teel ja kell hakkas lähenema juba lubatud kohale jõudmise ajale ja siis järsku, ilmus see päästev silt ja tähis :)


Tordi sisuks siis küpsisetort - 3 kihti küpsiseid ja nende vahel rohkelt kreemi toorjuustust, kohupiimast, vahukoorest ja erinevatest marjadest. Marju pidi olema palju. Katteks naturaalset värvi martsipan.



Selle tordi kaunistamine oli omaette väljakutse. Vaadates tundub jah, et mis see siis ära ei ole aga oli ikka küll. Tekst pidi olema lapselik (nii ütles pruut ka ise, et nende stiil on lihtne ja lapselik) ja kaunistuseks sooviti marju ja pärleid. Omalt poolt lisasin veel valge šokolaadi puiste. Marjadest on esindatud sõstrad, tahtsin ka maasikaid aga see mida juuli lõpus leida ei olnud, olid maasikad :(


Kogukaal oli 17 kg ja külalisi ca 120.

Tänan ka oma kullakallist sõbrannat, kes oli mulle abiks nõuga teemal küpsisetort :) Oled parim!

Virpi ja Magnus - olge ikka ja alati teineteise jaoks olemas!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar