teisipäev, 2. september 2014

Pulmatort nr. 44

Jaana ja Virgo pulmapidu toimus juunis Kunstimäe puhkemajas. Ka see oli minu jaoks täiesti tundmatu paik. Sel suvel oli neid peopaiku ikka kohe päris palju, millest ma varem kuulnudki ei olnud. Väga hariv on see tortide valmistamine. Lisaks on mu töö ka meeldivaid üllatusi täis, nimelt tegi pruudile imekauni kleidi mu kunagine klassiõde, kellel on Tartus oma salong - Jaanika Stuudio, usun, et nii mõnedki on temast juba kuulnud!

Jaana sooviks oli tort kaunistada elusate lilledega. Mina tegin siis n.ö tooriku, milleks olid 6 torti mis kaetud valge suhkrumassiga. Iga tordi ümber rohekas suhkrumassist pael ja šleif ning paela kohal ümber tordi vahedega laotult valged šuhkrupärlid. Kõik see kokku kaalus 11,5 kg.

 
3 tordi sisuks sai toorjuustu-valge šokolaadikreem maasikatega ja ülejäänud 3 sisuks kohupiima-valge šokolaadikreem kama ja pohladega. Pruutpaari soovil on 3 korruselise aluse kõige ülemine kama ja pohladega :)
 
Torti kaunistama tegi lilleseaded pulmas toimetanud florist Pille Peterson. Ja nüüd siis paar pilti kaunistustega tordist. Fotode autoriks on Tiia Kruus ja fotod sain ma noorpaarilt (kõik õigused kasutamiseks olemas).
 
 
 
 

Oli küll väga vihmane päev aga ega see ei sega kui pidutuju on olemas ning usun, et teil on mida meenutada. Mul küll igatahes on, kohati ei näinud isegi sõiduteed :) Päikest teile ja palju armastust!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar