neljapäev, 28. juuni 2012

Pulmatort nr. 4

Alustan siis algusest. Mulle helistati ja küsiti, et kas ma pojengid teeksin ühele pulmatordile. Kahjuks pidin ütlema ei, sest ma ei ole neid mitte kunagi teinud ja puudusid ka vastavad vahendid. Abivalmis nagu ma olen, hakkasin huvi pärast uurima, et kes neid üldse teeb. Lõpuks oli asi nii kaugel, et lillede tegija oli leitud ja edastasin pruudile info. Olles pruudiga pika vestluse maha pidanud selgus, et mina võiksin siis olla see, kes tordile kaunistused paigaldab ja viimase lihvi annab. Asjade kulg aga läks sedamoodi, et tegin ka tordi ise. 

Olgu öeldud, et pojengid tulid Saaremaalt ja meister on Kristin Lauri.

                                               

Minu osaks jäi kaunistuste osas rohelise lisamine, valged liblikad ja pärlid veeretada. Veeretamise ja kaunistuste sättimisel oli abiks mulle mu kallis sõbranna (kellega valmisid eelmise suve kaks pulmatorti ja sel aastal peaks valmima veel mõned).


Tort sai 7 kg. Täidiseks oli kohupiimakreem ja värsked maasikad. Kaetud on naturaalse martsipaniga.



Tordi aluse ja aluspappide eest tänan Suhkrukunst.ee-d.
Ja selle foto saatis mulle pruut:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar