pühapäev, 1. aprill 2012

Põlva Malev 22

Kaitseliidu Põlva Maleva sünnipäevatort.
Kohustuslikud elemendid, mis mulle ette anti, olid kotkas ja kiri. Kuna tort oli suur, 10 kg ja mõõtude poolest 50x90 cm, siis sai kotkas ka võimalikult suurelt joonistatud. Millegi pärast läks mul selle kotkaga ca 4 tundi. Piirjooned, välja lõikamine ja värvimine - tegelikult ei oleks tohtinud nii kaua minna, aga kuna mul kiiret ei olnud siis sai rahulikult asja võetud (muid kohustusi ma selleks päevaks omale ei võtnud). Kael oli küll pärast kange aga ei ole hullu, kõik mis ei tapa pidi tugevaks tegema!


Omalt poolt lisasin tordile lillevanikud. Et torti mitte liialt kirjuks ajada, piirdusin tagasihoidlike toonidega. Selleks, et valged õied tordilt välja paistaksid, sai torti kattev suhkrumass rohelise tooni. Mina jäin tordi lõpptulemiga väga rahule (üks lillevanik sai veidi rohkem serva poole kui teine aga see ei ole eriti määrav asi) ja ka tagasiside nii maitse kui välimuse poolest oli positiivne!

Täidises toorjuustu-valge šokolaadikreem ja vaarikad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar