esmaspäev, 19. detsember 2011

Kirsi-toorjuustu-šokolaaditort, pidulikumas rüüs

Ühes postituses olen ma seda torti/kooki juba ka kajastanud ja see on jäänud sealt alates minu n.ö nimistusse, mida ma väikeste muudatustega olen hakanud hea meelega tegema. Mulle endale ka see väga maitseb, just see toorjuustune kreem kahe õhukese metsapähklijahust põhja vahel ja need kompotikirsid...

Selle konkreetse tordi kaaluks oli 3,5 kg, sooviti 3 aga mul sai ikka veidi rohkem (see selleks)! Kaunistusena on kasutatud suhkrumassist lilli, valges ja tumedast šokolaadist lehvikuid ning teksti valgest šokolaadist (eelnevalt pritsitud ja seejärel koogile tõstetud).
Olen seda kooki paaril korral ka sünnipäevale ja külla minekuks kaasa teinud. Muidugi ei ole need eriti uhke kaunistusega, lihtsalt mõni suhkrustatud kirss ja šokolaadist lehvik (alati ei peagi kõik udupeen olema).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar