reede, 28. september 2018

Pulmatort nr. 147

Ja lõpuks olen jõudnud oma pulmatordi postitustega aastasse 2018! Neid ei ole õnneks väga palju - nimelt olin pulmade kõrghooajal titeootel ja seega jäi minu panus sel aastal pulmatralli väga väikeseks. Ilmselt ka aastal 2019-st, kuna päris keeruline on kohe-kohe 2-aastaseks saava ja 2,5 kuuse kõrvalt mingeid suuri ja aeganõudvaid projekte ette võtta. Aga eks aeg näitab kuidas meil siin läheb ja kas ning kui palju magusamaailmas aasta-paari jooksul üldse toimetada saan.

Brigita ja Ragnar sidusid oma teed ühiseks 20. veebruaril ja soovisid selleks puhuks minult torti. Väiksemat sorti pidu leidis aset Rõuges romantilises Ööbikuoru villas.
Pruut saatis ette ka välimuse soovi ja sellest lähtuvalt valmis järgnev 5 kilogrammi kaaluv pulmatort.


Sisu osas oli erisooviks, et see oleks gluteeni- ja kaseiinivaba. Nii saigi biskviit tehtud kartulitärklise ja kakaoga (kuna eelistati tumedat tordipõhja) ja kreem taimse vahukreemi ja kookoskreemiga ning lisandiks eksootiliste viljade püree ja vaarikad. Ütlen ausalt ära, et natuke nihu läks asi mul võikreemi asendamisega. Nimelt tegin n.ö võikreemi taimse margariiniga aga see ei tahenenud külmikus ära ja nii sai tehtud tordile suhkrumassi alla siiski laktoosivaba võiga võikreem. Õnneks see pruuti ei heidutanud ja sai tordi sisu mekkida. Järgmine kord olen targem ja tore, et ma selle apsaka tõttu kliendi pahameele alla ei sattunud. Eks me kõik õpime kuni elame!

Foto - Grethe Rõõm:


Olge hoitud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar