esmaspäev, 8. veebruar 2016

Pulmatort nr. 83

Ja lõpuks olen jõudnud 2015. aasta viimase pulmatordini :D

Kaili ja Siim andsid mulle natukene vabad käed ja ma olen neile selle eest ülimalt tänulik. Mu enda elukaaslane ütles muidugi, et kuidagi vähe kaunistusi ja tippu peaks ikka midagi ju panema. No ei pea alati, või mis? Igatahes on see tort natuke midagi teistsugust kui mu senini tehtud tordid. Mulle endale vähemalt tundub nii.

Väga lahe oli saada peo fotograafilt, Valdur Rosenvald´ilt kiri, milles oli link fotodele. Suur-suur aitäh Sulle nende kaunite piltide eest!


Tordi katteks lumivalge suhkrumass, sisuks hele biskviit toorjuustu-valge šokolaadikreemi ja vaarikatega. Koosnes neljast korrusest. Kandiline korrus on meelega tehtud kõrgem kui ülejäänud, seda selleks, et saaks kasutada ühte näidistordi ideed ehk siis sinist "paela", mis jookseb kandilise korruse keskel. Õmber iga korruse on suhkrumassist "köis". Kaunistuseks olevad lilled on n.ö kokku klopsitud erinevatest ideedest ja pruudikimbust. Mulle endale väga meeldib see lõpptulem. Kuidagi tore tunne oli sellise tordiga pulmahooaeg lõpetada.



Üks klõps minu poolt ka siia lõppu, mis sai Mooste Viinavabriku köögis veel enne tordi lauale viimist tehtud.


Uuet kohtumisteni ja päikesekiir igasse päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar