reede, 8. jaanuar 2016

Pulgakooke

Pulgakook ehk siis moodsamalt öeldes cake pops on pulga otsa tehtud magus amps. Selle sisu tegemiseks on erinevaid võimalusi:
1) kasutades ekstra pulgakookide küpsetamise vorme, mille abil siis saad täidiseks mõnusa ja mahlaka keeksi/küpsetise ja siis saad selle koheselt meelepärase šokolaadiga katta ja kaunistada VÕI
2) segada küpsiste/biskviidi/muffini/vahvli/vms purust või neid omavahel kombineerides, kokku mass ja et see segu koos püsiks võib lisada hapukoort, kondenspiima, toorjuustu või ükskõik millist tordikreemi. Vormida sellest soovitud kujud, torgata pulga otsa ja siis katta šokolaadiga ja kaunistada.

Mina kasutan seda viimast varianti, sest sellel on meeletult palju erinevaid maitsestamise viise ja kombineerimise võimalusi. Muidugi eks mässamist ole omajagu - küpsetamine, jahutamine, pudistamine, segamine, vormimine, tahenemine külmikus, katmine, kaunistamine.

Need ampsud koguvad järjest rohkem populaarsust ja need kes viitsivad ja oskavad suudavad luua imelisi asju selle tühise pulga otsa. Eks igal nikerdamisel ole oma hind ka. Mina muidugi olen siiani piirdunud sellist lihtsamate vormidega, mis on natukene tingitud ka minu laiskusest ja mingil määral ka ääremaa inimeste rahakoti võimalustest.

Aitab nüüd lobast ja panen siia mõned oma näputööd, sisusid ma küll täpselt ei mäleta aga tean, et olen teinud neid kindlasti šokolaadise sisuga ja sidruniga, piparmünti olen ka kasutanud ja kunagi said ühed tehtud ka karamellise sisuga.

Foto autor: Marigold Photography.
Need ehtisid ühe noore preili sünnipäevalauda ja sisu oli tumeda šokolaadiga. Kaunistuseks on suhkrumassist lilleõied, nonparellid ja valged helbed.

 
Kaunistuseks nonparellid ja suhkrumassist liblikad.


 
Komplekt pulgakookidest ja tordist. Vot nende meisterdamine oli üks päris hea väljakutse.


Väike osa ühest kuldsest 30-aasta juubelipeo magusalauast ehk candy bar´ist. Puisteks on kuldkollased nonparellid ja kuldsed kakaolaastud.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar