kolmapäev, 10. september 2014

Pulmatort nr. 47

Sel suvel oli minu noorpaaride seas popiks ka valge roos. Minu noorpaarideks nimetan ma neid imetoredaid mehi ja naisi, kes soovisid oma pulmalauale minu valmistatud torti.
Kadri ja Jaan astusid ametlikule kooseluteele juuli alguses. Laulatusele järgnes pulmatrall Seedri puhkemajas. Jah, ka mu eelmine pulmatort läks samasse kohta :) ja kohe-kohe näete, et need olid ka veidi sarnased - valge roos ja rukkilill. Kadri sooviks olid ka hõbedased pärlid ja rombimuster. Ülesehituslikult on aga erinevus suur ja kui aus olla siis ega need nii väga sarnased ei olegi :)

Torti katab naturaalvalge martsipan, ka Kadri kleit oli kreemikat tooni ja mis kelmikad sinised kingad!!! Kohe näha, et on tehtud meeletu eeltöö ja kõik detailid peensusteni läbi mõeldud. Sisuks toorjuust, valge šokolaad, vahukoor, vaarikad ja 3 kihti biskviiti.

 
 
Lilled on lillepastast ja valmistatud lilletraati kasutades. Et siis kroonlehed ja lehed on söödavad aga varred ei ole. Pigem on need ikkagi kaunistuseks kui söömiseks. Pärlikee ümber iga tordi on martsipanist. Hõbedased pärlid on söödavad suhkrupärlid.



Selline see tort siis sai - 10,5 kilo ja 4 korrust ehk siis 32, 28, 26 ja 19 cm diameetritega tordid. Pärlid ja muster muudavad selle tordi kuidagi eriti kuninglikuks - minu arvamus on see, võite vabalt enda oma avaldada.

Olge tublid Kadri ja Jaan ning palju armastust teile ja teie perele!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar