neljapäev, 17. november 2011

Isadepäev

Mõned päevad tagasi tähistati siis isadepäeva. Selleks puhuks sai mul ka mõned tordid tehtud - loodan, et need isad kes said minu valmistatud tordi omale, jäid rahule! Minu isa jäi igatahes enda omadega rahule - tegin magusa ja soolase tordi, olin sel aastal hästi tubli.
Minu isa sai siis omale kohupiima-puuviljatordi. Koosnes see kolmest biskviidikihist, mille vahel kohupiimakreem ja maasikatükid ning peal punased viinamarjad ja kiivitükid. Tordi küljed on kaetud biskviidipuruga. Soolasest tordist mul pilti ei ole aga selleks oli forelli-võileivatort.

Selle tordi sai omale mu elukaaslase isa. Tegemist on pisikese, ca 16 cm läbimõõdu ja 800 g kaaluva martsipaniga kaetud tordiga, millel täidises toorjuust, valge šokolaad, kohupiim ja vaarikad.Ja nüüd siis tordid, mis rändasid mu tuttavate isadele.
Sefiiritort (1 kg ja diameeter ca 22 cm), millel roosad martsipaniroosid, šokolaadilehvikud ja kuldsed kuulikesed.
Toorjuustukreemiga marjatordikesed (kaaluga ~750 g kumbki). Lisaks paar füüsalit ja kokteilikirssi kaunistuseks.Martsipaniga kaetud 1,5 kg tort. Sisuks sõstramoos, kohupiimakreem ja marjad. Pilt on tehtud vastavalt tordi soovija soovile.
Ja lõpuks kõige rohkem aega nõudnud, üks voolitud (kui nii võib öelda) kujudega tort. Üritasin siis teha midagi, mis meenutaks rekkat ja rekameest - arenguruumi jagub kuhjaga! Aga õnneks kukkus välja nii, et on aru saada mida kujutatud on. Kujud siis suhkrumassist. Tort on ka kaetud suhkrumassiga, sisu on toorjuust, šokolaad, kohupiim ja vaarikad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar