pühapäev, 22. september 2013

Pulmatort nr. 24

Sel suvel olen teinud pulmatorte päris mitmetesse kohtadesse kuhu varem neid teinud ei ole. Näiteks sai alguse ühest pulmatordist koostöö Ööbikuoru Villaga Rõuges, kuhu olen erinevate ürituste tarbeks nüüdseks juba mitmeid küpsetisi valmistanud. Villa on küll väike aga see-eest ülimalt soe ja mõnus - külastage kindlasti ;) ja kui peate seal pidu siis pidage mind ka meeles, et magusa saab lauale minu käest :P

Nüüd siis aga pulmatordist. Pidu leidis aset 1. augustil. See on siiani kõige väiksem, mis selleks puhuks valmistanud olen. Tegemist 24 cm läbimõõduga ja 2 kilo kaaluva tordiga, millel sisuks 3-biskviidikihti ja kaks kihti toorjuustu-valge šokolaadikreemi vaarikatega. 


Kaunistuseks sooviti valgeid roose ja katteks naturaalset martsipani. Kuna peokoht on ülimalt romantiline, siis kasutasin tordil ka söödavat pitsi ja pärleid. Ümber tordi on rohekas pael (pole söödav). Noorpaar jäi rahule ja see on parim, mida hing võib soovida! Tegin neile ka ühe teise tordi mõned nädalad hiljem aga sellest juba edaspidi, siis kui tortide ülesrivistamisega nii kaugele jõudnud olen.

Foto: Tarmo Haud


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar