kolmapäev, 5. oktoober 2011

Piraaditeemaline tort

Tort piraaditeemalisele juubelipeole.
Tegemist on minu esimese piraaditeemalise tordiga üldse ja sain oma peas olevad ideed mõningal määral ka rakendatud. Kusjuures olen tahtnud juba pikka aega selle teemaga torti teha aga ei ole õnnestunud enne. Aitähh tordi soovijale selle toreda võimaluse eest!
Sain rakendada ka oma nullilähedast voolimisoskust. Detailidele ma veel rõhku eriti ei pannud ja seepärast on minu piraat kahvanägu ja kuldmüntidel puudub "kiri"ja aardekirstul hinged :D Aga palmid said mul see-eest sellised nagu ma olin oma peas valmis mõelnud.


Palmid seisavad püsti tänu puidust grillvarrastele. Teokarbid on tehtud plastikust vormi abil. Värvi on antud säravate tolmvärvidega, päris ilusad jäid - peaaegu nagu päris.Tort kaalus veidi üle 3,5 kilogrammi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar