neljapäev, 24. märts 2011

Miks vaikus?

Mis selle vaikuse põhjuseks ikka muu olla saab kui puhkus, tervis või lihtsalt rahu saamise vajadus. Kahjuks puhkuse õnne mulle veel sülle ei ole langenud. No tegelikult on mul hetkel mõned kuud täiesti vabadus aga puhkus on ikka midagi muud minu mõistes kui vaid kodused toimetused ja mõned küpsetised tuttavatele! Puhkus on n.ö kliimavahetus ja teise melu sees olemine.
Minu vaikimise põhjus oli hoopis see teine variant ja haigena voodis lamamine ei ole ka puhkus. Aga las see jääda nüüd sinnapaika!
Selle 2 nädala viimastel päevadel olen saanud koguda uusi mõtteid ja ideid, mis kõik ootavad lauanurgal katsetamist ja seejärel ärasöömist. Varsti peab külast läbisõitjaid viidaga oma koju suunama hakkama, sest niimoodi jätkates on kõik lähisugulased rannahooajaks ümmargused :D

Enne oma terviseprobleemi lahendama minekut sain ma kätte ka Nami-Nami tordivõistluse "Tort Isamaale" auhinna - tänud õele, kes selle mulle lahkelt Tallinnast kohale toimetas!!!

Täitsa asjalik auhinnakott ja eriti vinge on see üliseksikas Nami-Nami lühike roheline põll muidugi. Roheline värv ka just sellist tooni, mis mulle meeldib! Järgmine aasta siis uuesti kui aega ja võimalusi on ;)
Ja võistlusest oli juttu ka 18.märts 2011 ilmunud Eesti Päevalehe tagaküljel ja interneti variandis siin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar