laupäev, 26. juuni 2010

Kohupiimapärg

Kuna kapis seisis õnnetult juba mitu päeva üks paikike kohupiima siis oli täna viimane aeg see käiku lasta. Nii ma siis tegingi ühe kohupiimase kringlikese.
Mul oli 250 g pakk kohupiima aga kuna tunnen, et seda oleks võinud ikka rohkem olla siis retseptis on kirjas minu pakutav kogus.

Taigen on tehtud
selle retsepti põhjal ja poole kogusega, sest ma ei viitsinud õhtul enam kahe kringliga mässata. Kahte ühesugust ju ikka ei tee! :D Lisasin maitseks juurde vaid näpuotsaga jahvatatud kardemoni. Muidu toimi nagu algses retseptis kirjas.

Täidis:

300 - 350 g kohupiima
3 spl vanillikreemipulbrit Ekström
4 spl suhkrut

Määrimiseks:

muna


Sega täidise ained kokku ja määri lahti rullitud taignale. Seejärel rulli taigen kokku ja lõika pikuti kaheks. Põimi kaks riba kokku ja aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile veidikeseks kerkima. Seejärel määri munaga ja küpseta 25-30 minutit 190 kraadi juures ahju keskosas.

Mina katsin jahtunud kringli veel veidikese šokolaadi ja pärlsuhkruga.

Kringli kaal sai natukene üle 800 grammi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar